Twitter Takip

31 Mayıs 2013

CİCİ SAATİM İLE BİLEKLİKLERİM

Herkese merhabaaaa
Bugün yine okula gitmedim. Güzel bir kahvaltının ardından kargom geldi ve işte içinden çıkan cici mi cici saatim;


Aslında düzenli olarak saat kullanan biri değilim ama Vipdükkan'da bunu görünce dayanamadım :) Fiyatı da 19.99 olunca hemen alayım dedim. İlginç ve hoş bir saat. İçinde görülen karaltı da siyah bir tavşancık. Orjinal fotosunu almayı unutmuşum, benimkiler pek net çıkmadı sanırım.

Sonra bana bir üst üste ilhamlar geldi ve bir anda kendimi boncuklarla, tüllerle, iplerle, kurdelelerle baş başa buldum ve işte kendi yapmış olduğum bilekliklerim;


1 ve 2 ) Arkadaşımın mezuniyet elbisesindeki kabarıklığı hafifletmek için tüllerini azaltmıştık. Ben de tüllerden bişey yaparım diye aldım ve bu bilekliği yaptım. Yüzüğümle de süper bir ikili oldular. 3 dakika sürdü yapması :) 
3 ) Bu bileklikten satın almıştım biraz inceledikten sonra ben de yaparım ki dedim ve orjinalinden daha güzel oldu :)
4 ) İnternette gezinirken bulduğum bir modeldi bu sadece düğüm atılarak yapılıyor, oldukça basit.
5 ) Fuşya rengi bir kurdele beğenip almıştım yine bir şey yaparım diye :) 3 parça kesip örgü ördüm üstüne de boncuk işledim :)
6 ) Bu da yine 4 numaradaki ile aynı aslında. Renkleri ve sayıyı istediğimiz biçim ve kalınlığa göre artırıyoruz o kadar :)


Hepinize mutlu bir hafta sonu diliyorummmm :)

10 yorum:

  1. selam ben inci. bilekliklerine bayıldım kolay gibi duruyolar bi ara anlatımını da paylaşırsın belki :) saatin de çok hoşmuş ayrıca güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler inci :) bileklikleri genelde internetten ve diğer bloglardan buluyorum çeşitleri artırdığımda bir post hazırlarım. hoşçakal :)

      Sil
  2. yaz geldiğinde ben de çok severim bileklikleri, hem kıyafetleri de tamamlıyor. saat de çok ciciymiş güle güle kullan canım :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun :) ben aslında takı takmayı genelde unutan biriyim de kıyafetlerle kombinleyince çok hoş oluyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
  4. saatin çok güzel :) bileklikler de gercekten çok hoş olmuş daha da güzellerini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili adsız izleyicim :)devamı da gelecek inşallah

      Sil
  5. meryemcim bu bileklikleri görünce bana ikinci dönemin başında verdiğin bi söz geldi aklıma???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım, aslında bilekliğin hazır da bol olmuş azcık daraltıp getircem ben onu sana :)

      Sil
  6. Çok ciciler blog dünyasına hoş geldiniz izlemeye alıyorum bnada beklerim sevgiler
    http://crazyhatos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim siz de bloguma hoşgeldiniz :)

      Sil

Yorumunu paylaşmak istemez misin?