Twitter Takip

20 Mayıs 2013

HAFTANIN İNCİLERİ


 
Bloga yazı yazmayı özlemişim yahu hep şu teknik sorunlar blogdan uzaklaştırdı beni. Bu haftayı biraz yoğun geçirdim ve yine gözlerimde yorgun olmaktan gelen bir kanlanma var hiç eksik olmaz sağolsun. 

Üstteki fotoğraflarda parkta kendini kaybetmiş bir bebiş görüyosunuz kendisi biricik yeğenim Azra oluyor. İlk fotoğrafta hiç vazgeçemediği güvercin kovalamacası diğerinde de kondisyon aleti olan bisikleti kendi bisikleti gibi sanıp binmeye çalışması :)


 





Burada da kahvaltı yapıyorduk kızarmış patatesler birbirine yapışmıştı çatalla ayıramayacağını fark edince eliyle girişti yavrucak :)





Keçiören'de ilk kez gittiğim bir mekan burası. Bayağıdır Keçiören'de takılmıyordum zaten. Adını ıslak mendilden bakar yazarım diye düşünmüştüm ama meğer ıslak mendillerin üzerinde Türkiye yazıyormuş :)))






Ve haftanın değil Ankara'nın incisi Kuğulupark... Ben de hep siyah kuğuları çekmişim tesadüfe de bakınız :)
           

Son olarak da bu peri kızımız tarafından 19 Mayıs gösterisine davet edildim. Çok uzun zamandır okul etkinliğine katılmamıştım kendimi ebeveyn gibi hissettim. Zaten şu sıralar stajda sürekli sınıfla birebir kalıyoruz iyice yetişkin sınıfına koydum ben kendimi :) Neyse efendim program çoooook hoş olmuştu. Neredeyse her sınıf kendi dans gösterisini hazırlamıştı. Kostümleri, saçları, dansları hepsi birer harikaydılar. Bu arada soldaki fotoğrafta bacaklarım çimlerin içine göçmüş resmen, komik olmuş biraz. Sağda da halamla beraber görüyosunuz beni kimisi çok benzetir kimisi hiç benzetemez öyle bir gen çekimi var aramızda.

Son olarak da herkesin 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı kutluyorum.

1 yorum:

Yorumunu paylaşmak istemez misin?