Twitter Takip

22 Mayıs 2013

HÂLÂ ALIŞVERİŞTE :)


Selamlaaaarr..
Bir ton ödevin arasında kalktım dün konsere gittim. Hâlâ yorgunluğumu atabilmiş değilim. Biraz da yatağımda ödev yapayım dedim. Neyse efendim ben google görsellere bir girmişim yine kendimi kaybetmişim. Fotoğraflara resimlere bakarken bakınız neler çıkmış karşıma?? Düğün pastasında kullanılmak üzere çok hoş pasta süsleri buldum özellikle şuna bayıldım :)











Sen daha çok beklersin sevgili damat :)










Pasta süsleri esprili olunca daha güzel oluyor bence. Hiç unutulmaz üstelik de. Şunlara da bir göz atın derimmmm vee giderim. Hoşçakalınız şimdilik..




4 yorum:

  1. Ahaha çok komikmiş bunlar yaaa :D

    YanıtlaSil
  2. gelecekte benm pastanemde bulabilirsinz bunları :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen pastane açarsan masa örtülerini de ben dikicem söz :)

      Sil

Yorumunu paylaşmak istemez misin?