Twitter Takip

8 Haziran 2013

"TEYZESİNİN TONTİŞİ" KONULU BİLGİSAYAR ÖDEVİM


Sevgili Seher Hocam ( ve yazımı okuyan herkes ), Merhabalar :)

Bilgisayar ödevimle ilgili çok fazla ayrıntıya sahip olmadan kafama göre bir şeyler yaptım. Öncelikle aşağıdaki videonun müziğini indirdim ve Audacity ile bir kısmını kesip düzenledim.


Sonra Windows Live Movie Maker ile de yeğenimin fotoğraflarından oluşan bir film yaptım. Müzik olarak Audacity'de hazırladığım ses dosyasını kullandım. Animasyonlar, açıklama ve jenerik ekledim. Bunu kendimize ait bir blogda paylaşmamızı istemiştiniz, ben de bir kaç aydır bu blogu kullandığım için burada paylaşayım dedim. Filmi bloga yüklerken hata oluştu ben de Youtube kanalıma yükledim ve buradan öyle paylaşıyorum. İnşallah beğenirsiniz. :)


Sağlıcakla kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunu paylaşmak istemez misin?