Twitter Takip

22 Ağustos 2014

DEKUPAJ DENEMELERİ

Bir işe merak salmadan önce bütün detaylarıyla öğrenmek isterim. Yıl içinde KPSS'den bunaldığımız bi ara boya fırça mumluk falan alıp deneyelim demiştik. Ve ben daha önce hiç yapmamama (doğru yazdım di mi bakıyım evet.) rağmen önce şöyle yapılcak sonra böyle diyerekten çok bilmişlik taslamıştım kar tanesi 'ne. Şimdi de hazır boşken gerçekten biliyor muymuşum bilmiyor muymuşum görmek istedim. Bi süredir dikiş kutusu olarak kullandığım bu eski püskü kutuya el attım. Boyadım, peçete dekupajı yaptım, vernikledim vee ta daaaa...

Nasıl yapıldığını anlatan çok fazla site var tekrar yazmayacağım o yüzden. Yapmak isteyen olursa blogunu yeni keşfettiğim sevgili Yıldız çok güzel anlatmış bu postunda

Yakın zamanda görüşmek dileğiyleee

2 yorum:

Yorumunu paylaşmak istemez misin?