Twitter Takip

4 Ağustos 2014

NAKIŞA EL ATMACA


KPSS bitti oh şükür ^_^ 
Tercih dönemi gelene kadar resmen işsizim. Son 1 yıldır hasretle beklediğim, aklıma eseni yapacağım zamanlar geldi çattı. İlk olarak nakış denemeleriyle başlayım dedim ve bunu yaptım.





 Ve işte son hali bu. Bunu ilerde mutfağımda kullanmayı düşünüyorum.

Denemek isteyen olursa bu da kalıbı. Ben biraz değiştirip kolaya kaçtım elimdeki renklerden dolayı

Bir sonraki projem ya kanaviçe, amerikan servis ya da dekupaj olacak. Merakla bekleyiniz :)

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş elinize sağlık. Nakış benim de yapmak istediğim uğraşlar arasında. İnşaallah sınavınız iyi geçmiştir. Darısı başıma diyeyim benim sınava daha var henüz üniversite de ilk yılım olduğu için ortaöğrenim düzeyindeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hacer :)
      Nakış kanaviçe/ etaminden daha hızlı ilerlediği için daha zevkli oluyor boş zamanında mutlaka denemelisin. Ama öncelikle sınavını hallet. Kolay gelsin :)

      Sil
  2. kpss hadi hayırlısııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kontenjanlar açıklansa da tercih yapsak artık :)

      Sil

Yorumunu paylaşmak istemez misin?